user

ایفای نقش تسهیل گری

با توجه به ماموریت این شرکت در راستای تسهیل دسترسی مشتریان و تولیدکنندگان کالاها و خدمات به منابع موجود اقدام به معرفی تولیدکنندگان فعال در حوزه صنایع کوچک و متوسط و محصولات تولیدی و مواد اولیه مورد نیاز آنها نموده و به فروش محصولات آنها کمک کرده و به مشتریان نیز این قدرت را می دهد تا بتوانند با سرعت بیشتر و در کوتاهترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را بی واسطه در در بستر امن دریافت نمایند.

ادامه مطلب
user

ایجاد ارزش افزوده

ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات و رضایت مندی و ایجاد رابطه برد- برد برای تمامی ذی نفعان همراه با ایجاد شبکه بازاریابی قوی در کشور و شناخت مشتریان و نیازهای آنها

ادامه مطلب
user

دسترسی به منابع اطلاعاتی

پایگاه داده بیش از 2800 مجموعه تجاری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی و گردشگری

ادامه مطلب
user

کارت های اعتباری

کربنکینگ بانک ها و شرکت های psp قادر به ارایه کارت اعتباری خرید کالا و خدمات ، راهکار کیف پول بر بستر موبابل ( wallet ) ، دارای سویئچ پرداخت آنلاین بر اساس ISO 8583 ، برنامه کامل لویالتی بر اساس POS . IPG . USSD ، ارایه انواع پرداخت بر پایه تلفن همراه با حذف کارت و کارتخوان ، ارایه کلیه خدمات پرداخت آنی . با وبسرویس ( API ) ، صدور انواع کارت های اعتباری ، هدیه و بن کارت بصورت اختصاصی و سازمانی و … بسیاری از خدمات عمومی ، ارگانی و سازمانی و استارتاپ هایی که نیازمند خدمات مالی هستند خواهد بود.

ادامه مطلب

اهداف و چشم انداز

شرکت معماران فناوران هوشمند در راستای فلسفه وجودی خود در امور دانش بنیان اقدام به ایفای نقش تسهیل گری در انجام امور مختلف زندگی و اجتماعی نموده و با ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم با فرآیند شناسایی مشتریان ونیازهای آنان از یک طرف و شناسایی عرضه کنندگان کالاها و خدمات از سوی دیگر با بهره گیری از یکپارچه سازی و ایجاد باشگاه زنجیره ای مشتریان نسبت به بازاریابی و برقراری ارتباط بین مشتری و عرضه کننده نموده و با حذف واسطه ها موجبات ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات با هدف رضایت آنان خواهد شد. برنامه آینده شرکت در زمینه توسعه این کسب و کار اعطای نمایندگی به تمامی استان های کشور و شهرستانها و اعمال نظارت بر عملکرد آنان وایجاد یکپارچگی تمامی اماکن ارایه کننده خدمات در سطح کشور به منظور رفاه حال مشتریان جهت دسترسی به نزدیکترین اماکن در جای جای کشور با قدرت انتخاب می باشد

شرایط اخذ نمایندگی حقیقی مطابق با آئین نامه ۷۵ اشخاص حقیقی متقاضی اخذ نمایندگی باید دارای شرایط زیر باشند :

ماموريت

  • پرورش نیروی انسانی متفکر،خلاق،پژوهنده ومنتقد
  • کاهش اتلاف منابع مالی، زمانی و انسانی
  • افزایش سطح رضایتمندی شهروندان
  • ایجاد سیستمی به‌منظور ارزیابی میزان تقاضا و اعمال مدیریت عرضه در جهت ارتقا خدمات‌رسانی به شهروندان
  • مشارکت فعال در جنبش نرم افزاری و تولید علم و دانش
  • همگام شدن با استانداردها و فناوری‌های نوین
  • امکان ایجاد بانک‌های اطلاعاتی در خصوص مدیریت عرضه و تقاضا
  • مشارکت در بستر سازی برای تشکیل جامعه ی دانایی محور
  • ارائه اطلاعات دقیق آماری و گزارش‌های مدیریتی جهت استفاده بهینه و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی بهتر مسئولین ، فروشندگان و خریداران
  • اعمال مدیریت بهتر و سطح خدمات‌رسانی بیشتر با توجه به کسب درآمد قبل از ارائه سرویس
  • تسهیل گری در عرصه تجارت
  • استفاده از فناوری های نوین در جهت شناسایی محصولات و خدمات و کنترل کمی و کیفی و ایجاد بستر امن پرداخت.

  • ذينفعان از قبيل افراد حقیقی و حقوقی

    این شرکت با هدف شبکه سازی و ایجاد سینرژی در اصناف مختلف تجاری و ایجاد ارزش افزوده و ارتقاع قدرت خرید برای مشتریان، اقدام به راه اندازی بستری امن و با هدف توسعه کسب و کار نموده است که می توان در سه حوزه دارندگان کارت ، کاربر پذیرنده(فروشگاه)و سازمانها، ارزش آفرینی نماید که به شرح ذیل می باشد.


    پذیرندگان

    دسترسی به App رایگان فروشگاهی، دسترسی به شبکه مشتریان بالقوه و تبلیغات گسترده (notification) ، تضمین فروش اعتباری، دسترسی به شبکه تهاتری ، قابلیت حضور در نمایشگاههای مجازی، راه اندازی باشگاه مشتریان اختصاصی


    دارندگان کارتها و اعضاء و مشتریان

    توسعه شبکه خدماتی و رفاهی به پرسنل سازمانها ، کنترل هوشمند بودجه تخصیصی رفاه پرسنل، پیشگیری از سوخت هزینه رفاهی ، امکان تسویه ماهانه با سازمانها ، ایجاد شبکه ارتباطی بین کسب و کارهای مختلف ، قابلیت گرید بندی(درجه بندی)مرکز ارائه خدمات وکالا


    سازمانها

    توسعه شبکه خدماتی و رفاهی به پرسنل سازمانها ، کنترل هوشمند بودجه تخصیصی رفاه پرسنل، پیشگیری از سوخت هزینه رفاهی ، امکان تسویه ماهانه با سازمانها ، ایجاد شبکه ارتباطی بین کسب و کارهای مختلف ، قابلیت گرید بندی(درجه بندی)مرکز ارائه خدمات وکالا


    کشاورزان و تولید کنندگان

    دسترسی گسترده به شبکه پذیرندگان، دریافت گزارشات آماری جامع از عملکرد مشتریان نسبت به محصول، دسترسی به App رایگان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با فروشندگان، آگاهی از نظرات مشتریان، آگاهی از نیاز بازار و برنامه ریزی تولید براساس درخواست مشتری، ایجاد شبکه ارتباطی بین تولید کنندگان و فروشندگان و مشتریان، قابلیت گرید بندی (درجه بندی) تولیدکنندگان


    تعهدات ما به پذیرندگان چه خواهد بود؟

  • توسعه کسب و کار مجازی
  • ایجاد بستر کسب و کار مجازی برای کلیه مشاغل همراه با قابلیت معرفی محصولات و خدمات و امکان خرید و فروش
  • تحلیل های آماری موجود در خصوص بررسی نیاز مصرف کننده که باعث شناخت محصولات و خدمات پرطرفدار می شود.
  • افزایش رونق اقتصادی با معرفی محصولات کلامی توسط خود مشتریان که باعث افزایش چشمگیر فروش می شود
  • بدین وسیله مراتب تشکر خود را از خدمات شرکت معماران فناوری هوشمند اعلام می داریم، حسن برخورد و تعامل سازنده کارکنان آن شرکت محترم عاملی جهت بهره گیری بهتر از خدمات ارائه شده می باشد. موفقیت روز افزون برای آن شرکت آرزومندیم.


    ایجاد فروشگاه
    ثبت سفارش
    انتخاب محل تحویل
    پرداخت با کیف پول
    نمایش پذیرندگان
    محصولات مورد علاقه